Онлайн семінар для стоматологів на тему: Індивідуальна гігієна– найефективніша навичка для профілактики захворювань порожнини рота

1 день онлайн (захід №5504572 в реєстрі заходів БПР)

Організатор

Академія безперервної освіти професора Інесси Якубової

Контактна інформація

0681029885 ace.yakubova@gmail.com

Вартість квитків

349 - 399 грн

Тривалість заходу: 1 день

Кількість балів БПР за умови реєстрації на захід: +10 балів БПР за участь в заході

Захід зареєстровано для спеціальностей: Стоматологія, Терапевтична стоматологія, Пародонтологія, Хірургічна стоматологія, ЩЛХ, Дитяча стоматологія, Ортодонтія, Ортопедична стоматологія, Організація і управління охороною здоров’я.

Доступ до запису заходу за отриманими посиланнями без обмеження по часу.

Захід відбудеться в онлайн форматі на платформі YouTube.

Після семінару необхідно пройти тестування протягом 7-ми днів після заходу. Просимо повідомити нам, будь ласка, про відсутність можливості пройти тестування в зазначені терміни.

Розсилка електронних листів із назвою "Посилання на онлайн-семінар" відбудеться двічі - о 8.00 і 9.45 в день початку заходу. Посилання буде відправлено на e-mail, що зазначений при реєстрації на семінар. Не знайшли? Просимо перевірити папки: Вхідні, Реклама, Промоакції, Спам.

КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА(згідно картки заходу)

Картка заходу
Реєстр заходів БПР 2023

Список проведених нами заходів 2022
Список проведених нами заходів 2023

Залишилися запитання? Зв'язатися з нами у Viber Telegram або Facebook

Беруть участь

Ганна Ігорівна В’юн

Програма

10.00-11.00

Що включає в себе поняття індивідувальна гігієна порожнини рота?

Ганна Ігорівна В’юн

11.00-12.00

Чому індивідуальна гігієна порожнини рота так важлива у всіх сферах стоматології?

Ганна Ігорівна В’юн

12.00-13.00

Яким чином ефективно вичищати порожнину рота?

Ганна Ігорівна В’юн

13.00-14.00

В яких випадках ми маємо навчити пацієнта доглядати за ротовою?

Ганна Ігорівна В’юн

14.00-15.00

Схема уроку гігієни для пацієнта

Ганна Ігорівна В’юн

Організатор ще не визначив дату проведення заходу